Wednesday, April 30, 2014

Da Tebe Nije

    Zlo otkrovenje nocas sam snio
    U tami moje ledene sobe
    Svijet bez tebe je za trenutak bio
    Ja sumnjat' poceh' u svoje borbe.
    Ko ce ih shvatit'? Kome ih reci?
    Ko je ostao da ih razumije?
    Besciljna lutanja moja da sprijeci,
    ko mogao bi - Da tebe nije.

    Kad dan se stopi u poraz jos jedan
    I cas za casom u prazno kuca
    Dodjes i kazes da bolje bice
    otjeras tugu dalje od srca
    Pruzis mi ruku, dignes na noge
    Podaris osmijeh ko sunce sto grije
    Vjeru i hrabrost za novo sutra
    Ko vratio bi - Da tebe nije.

    Sreca kad nasim licima plovi
    S'usana tvojih pjesma potece
    U javu kada prerastu snovi
    Zelja obasja pospano vece.
    Najljepse stvari cijeloga svijeta...
    Sunce da nikad niko ne skrije
    Da prate te radost i ljubav sveta,
    Kom' zelio bih - Da tebe nije.

    Mnogo smo toga na putu prosli
    radosti, tuga ukus osjetili
    Jutrima mnogim svjedoci bili
    I tajne nase s'njima dijelili.
    Ne boj se, shvati, za prijatelja
    radimo cak i sto se ne smije
    Sve dok se zadnja ne ostvari zelja.
    Ko drug bi bio - Da tebe nije.

    Ustani, kreni, i hrabra budi
    Zivota pute bez straha gazi.
    Zemlja nek drhti, nek' znaju ljudi
    Kad tvoja noga svijetom prolazi.
    I kad pomislis: "Nije mi lako."
    Srce nek gromko u grudima bije.
    Ko svijet ovaj sivi krasio bi tako?
    Niko i nikad - Da tebe nije.
                                                                                                               
2001

No comments: